Godt at se dig!
Velkommen til Nordsjö
Opret forbindelse
Tak!
Vores nyeste tips og inspirationer er på vej til din postkasse
Opret forbindelse
Glemt dit kodeord?
Indtast den e-mailadresse, der hører til din konto
Kontoindstillinger
Adgangskoden er blevet ændret
Glemt dit kodeord?
Would you spare a minute to answer 3 questions
Thanks!
We will send you colourful news every now and then.
Slet konto
Din tjekliste når jobbet er afsluttet
Enhvert afsluttet job er en test af din forretning. Så hvilke erfaringer kan du drage nytte af til dit næste job?

Learning by doing er den bedste måde at blive bedre på. Når du har afsluttet et projekt, kan du benytte vores enkle tjekliste til at evaluere resultatet og finde måder til at forbedre din forretning fremover.
Det oprindelige arbejdsomfang
Hvor præcist forudså du arbejdets omfang? Hvis du måtte udføre ekstra arbejde, så notér hvad det var, og om du fik betaling for det. Hvis du ser, at bestemte problemer dukker op regelmæssigt - som f.eks. at kunden kræver grundigere rengøring efter arbejdets afslutning - kan det skyldes, at arbejdets omfang ikke er blevet vurderet præcist nok, eller at du har undervurderet muligheden for at lægge yderligere rengøring ind i dine tilbud.
Ressourcerne
Undervurderede du omkostningerne til materialer eller arbejdsløn? Der er nogle enkle regler, som gør det nemmere at vurdere arbejdsmængde og prisoverslag. F.eks. hvis du og dine medarbejdere kun arbejder effektivt 80 % af tiden: det kan betyde, at opgaverne tager længere tid. Hvis det sker regelmæssigt, kan det skyldes, at du overvurderer din og dine medarbejderes effektivitet. Når du skal vurdere indsatsen ved et nyt job, kan du udføre opmålinger direkte i Ekspert-appen og udregne præcise omkostninger og tidsplaner.
Feedback fra kunderne
Hvor glad er kunden for det færdige resultat, og fik du feedback fra kunden? En ærlig anbefaling fra en kunde er et effektivt salgsværktøj, men anbefalingen kan også indeholde nyttig feedback, der kan effektivisere dine arbejdsmetoder.
Det uventede
Mellem planlægning og udførelse af et job kan meget gå galt. Hvordan håndterede du eventuelle problemer, og kan du undgå tilsvarende problemer i fremtiden? Hvis kunden misforstod noget i kundeaftalen, hvordan kan du undgå gentagelser ved dit næste projekt?
AkzoNobel
Tilføj en ny opgave
Tilføj en ny opgave
Redigér
Slet opgave
Er du sikker? Alle gemte noter, fotos og informationer vil blive slettet.
Gem farve
Gem under Min arbejdsplads
Gem produkt
Gem under Min arbejdsplads