Godt at se dig!
Ellers login via email.
Velkommen til Nordsjö
Ellers login via email.
Opret forbindelse
Tak!
Vores nyeste tips og inspirationer er på vej til din postkasse
Opret forbindelse
Glemt dit kodeord?
Indtast den e-mailadresse, der hører til din konto
Kontoindstillinger
Adgangskoden er blevet ændret
Glemt dit kodeord?
Would you spare a minute to answer 3 questions
Thanks!
We will send you colourful news every now and then.
Slet konto
Få den perfekte anbefaling af kunden
Et godt udført arbejde giver altid gode muligheder for at få nye maleropgaver. Læs videre og få gode råd om, hvordan du får de bedste anbefalinger fra kunderne
Der er ikke noget, der slår at få nye maleropgaver på baggrund af gode anbefalinger fra glade kunder. Godt udført arbejde giver mulighed for at få din forretning til at vokse, så glem ikke muligheden for at få gode anbefalinger fra kunderne.
Det sidste touch
Afslutningen på en maleropgave er som regel at fremsende fakturaen, men hvorfor ikke gøre et ekstra godt indtryk ved at vedlægge en lille gave? Hvad med at vedlægge en lille bøtte maling i den rigtige farve så kunden senere kan udføre små reparationer, eller måske et lille udvalg af pensler med din kontaktinformation trykt på? Det kan hjælpe din forretning med at skille sig ud fra konkurrenternes.
Ansigt til ansigt
Glade kunde bliver endu gladere, hvis de føler, at de kender dig og stoler på dig. Derfor er det vigtigt, at du personligt beder dem om en anbefaling, for det viser, at deres mening betyder noget for dig. Du får med stor sandsynlighed et positivt svar.
Opfølgning
Gør det let for kunderne at synes godt om dig ved at følge op på det udførte arbejde med en e-mail eller et brev med nogle få spørgsmål som "Hvad synes du om vores kundeservice?", eller “Hvor brugbar var vores rådgivning om farver og kvalitet?”. Direkte spørgsmål virker som regel bedre end et blankt stykke papir.
Vær redaktør
Kunder formulerer sig sjældent i korte, klare sætninger. Hvis kunderne roser dit arbejde, så spørg, om du må citere dem på de sociale medier. Send dem en e-mail med bekræftelse på, hvad du vil citere dem for.
Husk detaljerne
Anbefalinger har større troværdighed, hvis de indeholder navn på afsender og nogle detaljer omkring det udførte arbejde. De færreste kunder ønsker at opgive deres fulde navn, men lidt information om afsenderen (f.eks. "John, 4-værelses lejlighed, København") kan gøre en stor forskel.
Tilføj billeder
Anbefalinger er meget stærkere, hvis de suppleres med billeder. Husk at spørge kunden om lov til at tage billeder af det færdige arbejde. Det gælder især, hvis du ønsker at vise billederne til andre kunder. Og husk at fjerne alt, hvad der kan identificere ejeren eller adressen – som f.eks. familiefotos, post eller navne. Præsentationsværktøjet er et godt sted at fremvise dit arbejde.
Stå til rådighed
Husk altid at efterlade dine komplette kontaktinformationer på alt, hvad du efterlader hos kunderne, herunder på visitkort, faktura og e-mails, så dine kunder ved, hvor de skal sende anbefalinger. Kontaktinformationen skal indeholde adresser på alle dine profiler på de sociale medier, så kunderne kan @tagge dig på deres egne profiler.
AkzoNobel
Tilføj en ny opgave
Tilføj en ny opgave
Redigér
Slet opgave
Er du sikker? Alle gemte noter, fotos og informationer vil blive slettet.
Gem farve
Gem under Min arbejdsplads
Gem produkt
Gem under Min arbejdsplads