Godt at se dig!
Ellers login via email.
Velkommen til Nordsjö
Ellers login via email.
Opret forbindelse
Tak!
Vores nyeste tips og inspirationer er på vej til din postkasse
Opret forbindelse
Glemt dit kodeord?
Indtast den e-mailadresse, der hører til din konto
Kontoindstillinger
Adgangskoden er blevet ændret
Glemt dit kodeord?
Would you spare a minute to answer 3 questions
Thanks!
We will send you colourful news every now and then.
Hvad kunder skal vide om dig
Et godt førstehåndsindtryk er vigtigt, men det kan være fristende at fortælle potentielle kunder for meget og for hurtigt. Denne 5-punkts tjekliste er vores guide til at opbygge gode kunderelationer helt fra starten
Du er eksperten
Ved dit første møde med en ny kunde kan du fortælle om dine specialer, hvor længe du har været i malerfaget og om hvilke specialuddannede eksperter, du kan trække på. Regn ikke med at din nye kunder kender til alle dine kompetancer. Og jo mere relevant erfaring du har, jo bedre; har du arbejdet i lokalområdet før, eller måske endda i samme type bygning, så fortæl dem om det.
Du er professionel
Anbefalinger giver nye kunder tillid, hvilket er afgørende for at opbygge gode kunderelationer. Anbefalinger giver dig også støtte og beskyttelse. Nævn gerne relevante medlemskaber af brancheforeninger, brancheklagenævn og forsikringsordninger, der kan indgyde kunden ekstra tillid.
Du er ligefrem
Malerarbejde kan være en rodet affære. Vær ligefrem omkring dette og fortæl kunden, hvordan du arbejder: pakker du helt sammen hver dag til fyraften og fjerner alt materiale fra arbejdspladsen? Hvis kunden ved, hvordan du arbejder og med hvem, bliver det lettere for kunden at acceptere, at du har adgang til deres hjem.
Du inspirerer
Mennesker lytter til gode historier, så find måder at fortælle dem på. Det kan f.eks. være ved at vise før-og-efter-billeder af tidligere jobs, forskellige slutresultater og stilarter, du kan udføre, eller anbefalinger fra tilfredse kunder. Så udnyt mulighederne for at præsentere dine bedste resultater. Potentielle kunder vil gerne bekræftes i, at du er lige så engageret i at opnå et godt resultat, som de er.
Du er til at få fat i
Hvis du er nem at finde online, bekræfter det kunderne i, at du har succes på markedet. Få dem til at besøge din hjemmeside, hvis du har en eller besøge dine profiler på de sociale medier. Husk at oplyse firmaadresse og adresser til dine profiler på de sociale medier på dine visitkort.
AkzoNobel
Tilføj en ny opgave
Tilføj en ny opgave
Redigér
Slet opgave
Er du sikker? Alle gemte noter, fotos og informationer vil blive slettet.
Gem farve
Gem under Min arbejdsplads
Gem produkt